maandag 19 december 2011

Oude bekenden in Gelrode...

Vandaag langsgeweest op de school van mijn zoon, Toon. Oorspronkelijk was het de bedoeling om 4 gegadigden te masseren tijdens de middagpauze. Het zijn er uiteindelijk 11 geworden. Juffrouwen en meesters
van de gemeentelijke basisschool Molenstede, nogmaals met zachte drang, graag jullie reactie op onze blog !!! Had ik erbij gezegd , enkel als positief :-)?
Alice, mocht je dit lezen, je hebt de groeten van Willy van de school in schaffen. Hij kent jou en den Tjo heel goed

's Avonds waren we welkom bij VC-Gelrode. Jammer dat ik mijn fototoestel niet bij had want het is en blijft een leuke bende daar. Het is een eeuwigheid en 2 gezonde knieën geleden. dat ik hier nog gespeeld heb.
Katrien, schone zus, tof dat we zo short notice nog konden langskomen.
Wat heeft het opgebracht:
- het fijn terugzien van oude bekenden. Samy, tof dat je speciaal voor mij, of voor mijn massage (dat laat ik in het midden) bent afgekomen.
- een fijne verassing voor de volleyballers die van niets wisten.
- 110 eur in de kas van shiatsu4life
- 11 tevreden , ontspannen volleyballers

De aanhouder wint zeggen ze toch éh. Laat ons zien of het waar is : MENSEN ZET HET OP DE BLOG !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten